KALİTE VE GIDA GÜVENLİĞİ POLİTİKASI
- Müşterilerimiz ile iletişimden başlayarak, işin başından sonuna kadar sınırsız müşteri memnuniyetini ve bunun sürekliliğini sağlamak.
- Kalite düzeyini sürekli yükseltmek için tüm çalışanlarımızın fikirlerini alıp, hizmetlerimize katılımlarını sağlamak.
- Yasal mevzuatlara, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi standardlarına ve ilgili diğer şartlara uygun hareket etmek.
- Sektörümüzün vermiş olduğu bilinçle, Kalite ve Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi standartlarından taviz vermeden günümüz şartlarında her türlü teknolojiyi kullanarak hizmet kalitemizi yasal mevzuat şartlarına tam uyum sağlayarak sürekli iyileştirmek.
- Tüm çalışanlarımızın gerekli bilgilendirme ve eğitimler yardımıyla kendilerini ve işlerini geliştirmelerini sağlamak.
- Gıda güvenliğini riske eden tehlikeler için insan sağlığını tehdit etmeden önlem almak.
- Hijyen gerekliliklerini yerine getirerek, ürün ve hizmet güvenliğini sağlamak.
- Otelimizin düğün, toplu yemek ve yiyecek içecek sektöründe saygın bir kurum haline gelmesini sağlamak.